Začít s vlastním podnikáním zase nemusí být na první pohled tak jednoduché, jak by se mohlo zdát. Jaké kroky nám pomohou v úspěšném růstu firmy a přílivu nových zákazníků. Jak na propagaci, když finanční prostředky většiny firem v začátcích jsou omezené? I když budete mít e-shop plný zajímavých produktů, bez správné propagace nebude vaše nabídka nikdy vidět. Pojďme se podívat na jednoduché kroky, které jsou velmi účinné a zároveň vás finančně nezruinují.
- Vlastní web
Tvorba vlastního webu je nesmírně důležitá. Dnes už tak nejspíš nenajdeme firmu, která by vlastní webovou stránku nespravovala. Jenže právě zde může nastat první zádrhel. Pokud příliš nerozumíte problematice SEO, s největší pravděpodobností vám takový web k ničemu nebude. Vyzkoušejte tvorbu webových stránek Znojmo a přesvědčte se o tom, jak správné nastavení a optimalizace pomůže i s hledáním nových zákazníků.
SEO nebo tako optimalizace pro vyhledávače nepřináší tížený výsledek okamžitě, ale naopak působí v dlouhodobějším měřítku. I z tohoto důvodu se s ní řada začínajících firem nezabývá. To ale může být velká chyba! Pokud nebudete otálet a své webové stránky plnit zajímavým obsahem, můžete se zobrazovat na předních pozicích ve výsledcích vyhledávání pro konkrétní uživatele. Hned pod PPC reklamou.
- PPC reklama
Nesmíme opomenout zmínit tzv. PPC reklamu, jejíž název pochází z anglického slovního spojení „pay per click“. V českém překladu pak platba za kliknutí. Jedná se o efektivní způsob reklamy, kdy inzerent neplatí za samotné umístění reklamy, ale až za jednotlivé prokliky na daný odkaz. Tento způsob reklamy má hned několik nesporných výhod. Inzerent se sám může rozhodnout, kolik je ochoten do reklamy investovat. Je možné okamžitě sledovat výsledky a zacílit na konkrétní skupinu zákazníků či klientů. Internetové vyhledávače jí umisťují mezi první výsledky vyhledávání.