Reklamní textil má obrovskou oslovovací schopnost, mnohem vyšší, než televizní reklamní spoty nebo internetové reklamní bannery. Jde totiž o to, že jste v přímém kontaktu s lidmi, a pokud má někdo na sobě něco zajímavého, lidé jsou chytlaví a zatouží po tom mít něco podobného také. Funguje tu jednoduchý psychologický princip – jestliže se nám něco líbí, chceme to zakusit, chceme být u toho, chceme to mít, abychom mohli prožít něco hezkého.

červená mikina

Na tomto přirozeném principu můžete postavit i velmi cílené reklamní tažení, například pokud vaše firma prodává výrobky zdravé výživy, a vy necháte natisknout pro své zaměstnance nebo zákazníky na trička a mikiny zajímavý potisk, můžete očekávat pozitivní ohlasy i od jiných lidí. Mohli byste to pojmout například tak, že na mikině bude zobrazen nějaký výrobek, řekněme lískooříškový krém, a vy necháte vytisknout jeho složení, vypíchnete to důležité, a v textu uvedete zdravotní výhody tohoto produktu. Na jinou mikinu necháte zvěčnit kešu ořechy, na další mikinu semínka na klíčení a výhody rostlinných klíčků, a takto zhotovíte více motivačních potisků na textilie. Až budou v těchto „uniformách“ zaměstnanci doplňovat zboží, můžete si být jisti, že to pozornost zákazníků v obchodě rozhodně upoutá.

bílá mikina

Reklamní trička a reklamní mikiny Promotextilie se velmi často objevují u firem, které rozváží potraviny do domácnosti, tamní kurýři mívají pouze jednotný oděv, který může být sice hezký, ale je to vše „na jedno brdo“. Pokud ovšem bude mít každý zaměstnanec na potisku něco jiného, a navíc poutavého, pozornost vašich klientů se tím mnohonásobně zvýší a tento nápad se ve společnosti určitě rozkřikne. Bude to jeden z nejlepších reklamních triků, jaký si můžete přát, a navíc cenově dostupný a nepředražený, jak tomu bývá u televizních reklam. Reklamní mikiny a trička si také mnoho lidí rádo schovává na památku, můžete je tedy lidem rozdávat třeba i jako dárek k velkému nákupu.